2012. január 7., szombat

Szürkésbarna kord naci a C&A-ból kismamáknak - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Megkímélt állapotban lévő kismama ruháim keresik új tulajdonosaikat. Divatos, praktikus és kényelmes darabok 36-os méretben a C&A-ból.
Tavaly télen vásároltam ezt a nadrágot is. Kényelmes, meleg nadrág. Egyenes szabása miatt szinte mindenkin nagyon csinos és semleges színe miatt nagyon jól kombinálható!
Egy apró hibát vettem észre rajta, amikor fényképeztem: a hátulján -a derékrész tetején- a pamut részén túl erős cérnával varrták meg gyárilag az anyagot és megpattant a cérna. Ezt akár kézzel is meg lehet varrni, de nem látszódik és nem is zavaró. (én észre sem vettem, amikor hordtam)
Minden kérdésre szívesen válaszok!


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2012-01-10 15:41
. Szürkésbarna kord naci a C&A-ból kismamáknak - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Fontos